JELAJAHI DUNIA DENGAN NESPRESSO WORLD EXPLORATIONS ESPRESSO


Nespresso memperkenalkan tiga variasi espresso baru kepada rangkaian Nespresso World Explorations, menampilkan bandar Paris, Istanbul dan Rio de Janeiro. Rangkaian baru World Explorations ini menjemput para penggemar kopi dalam suatu perjalanan untuk merasai kopi sebagaimana penduduk tempatan di bandar masing-masing menikmati kopi mereka.

Diilhamkan oleh warisan kopi yang kuat dari setiap bandar, rangkaian Nespresso World Explorations mengemukakan profil kopi pilihan bandar masing-masing dalam setiap cawan. Dengan itu, penggemar kopi boleh mengalami budaya kafe yang kaya melalui World Explorations Paris Espresso, tradisi pembancuhan kopi kuno Turki dengan World Explorations Istanbul Espresso, dan warisan yang mendalam dengan World Explorations Rio de Janeiro Espresso.

Rangkaian Nespresso World Explorations diatur dengan teliti untuk penggemar kopi menerokai pelbagai citarasa baharu dari seluruh dunia, dengan hanya satu sentuhan butang tanpa meninggalkan keselesaan rumah sendiri. Dengan penambahan tiga espresso baharu, rangkaian Nespresso World Explorations membawa lebih banyak kepelbagaian deria ke dalam rangkaiannya.

Alami Espresso Tempatan, Seperti Penduduk Tempatan


Espresso World Explorations Paris

Dengan budaya kafenya yang kaya dengan penduduk tempatan menikmati masa berfalsafah bersama dengan kopi, kopi World Explorations Paris Espresso membawa pencinta kopi ke teres-teres Paris dengan gabungan seimbang Arabika Amerika Latin yang dipanggang secara ringan, didorong oleh Robusta Vietnam. Dengan rasa kepahitan bersama nota bijirin dan sitrus, secawan kopi ini cukup menggambarkan pengalaman kafe Paris.

World Explorations Paris Espresso paling enak dinikmati secara hitam atau dengan susu sebagai café au lait, dan cukup sesuai disajikan dengan pastri Perancis.


Espresso World Explorations Istanbul

Mengingati kedai kopi tradisional Turki, bancuhan ambrosial yang kuat ini diperkaya dengan buah-buahan liar dan sentuhan badam yang halus. Seperti kopi tradisional Turki, World Explorations Istanbul Espresso menggabungkan Arabika Ethiopia dan Robusta India untuk membawa profil kopi yang pekat dan baldu yang mengingatkan pencinta kopi akan sebuah bandar di persimpangan laluan perdagangan kopi purba.

World Explorations Istanbul Espresso baik disajikan sebagai espresso, diiringi dengan segelas air dan sekeping lokum Turki, atau bersama susu sebagai latte machiatto.


Espresso World Explorations Rio de Janeiro

Melambangkan semangat bandar yang meriah dan berwarna-warni ini, World Explorations Rio de Janeiro Espresso menampilkan warisan penanaman kopi dan minuman kopi yang kuat di negara ini. Kopi ini merupakan espresso yang bernota pekat, eksotik dan baldu, dihasilkan secara eksklusif dengan Arabika Brazil, dengan sentuhan unik kayu cendana, bersama nota-nota herba.

World Explorations Rio de Janeiro Espresso sedap dinikmati sebagai espresso berganda dengan air panas untuk mengeluarkan rasa kopi Carioca yang licin, atau dengan susu sebagai secawan cappuccino yang lazat.

Nikmati Detik Kopi dengan Penerokaan Dunia Nespresso

Rangkaian kopi Nespresso World Explorations kini disediakan dengan harga RM24.50 setiap sarung. Penggemar kopi boleh mendapatkan kopi ini melalui Butik Nespresso di The Gardens Mall, pusat beli-belah 1 Utama, IOI City Mall, Pavilion Kuala Lumpur dan Gurney Plaza, Pulau Pinang serta melalui aplikasi mudah alih Nespresso, halaman rasmi Nespresso (http://www.nespresso.com/) dan melalui Talian Khidmat Pelanggan kami di 1800 80 7001 (waktu operasi: setiap hari dari 08:00 hingga 22:00, talian bebas tol) mulai 4 April 2022.

Untuk keterangan lebih lanjut mengenai Nespresso Malaysia, lihat halaman Instagram rasmi kami (@nespresso.my) atau halaman Facebook rasmi (Nespresso.MY) dan dapatkan kemas kini tentang tawaran terkini kami.

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI