WATSONS LANCAR KEMPEN TAHUN BAHARU CINA #HAPPYBEAUTIFULYEAR 2023 DENGAN HADIAH BERJUMLAH RM3,888,888


Watsons Malaysia menyambut perayaan tahun baru Cina dengan kempen #HappyBeautifulYear 2023 untuk mencipta perayaan yang indah sempurna dan berkisarkan sinergi kesihatan dan kecantikan. 

Kempen 2023 bertemakan Watsons #HappyBeautifulYear 2023 diterajui dengan filem Tahun Baru Cina yang paling dinanti-nantikan dengan mesej utama mempromosikan kasih sayang dan belas kasihan yang membawa kepada detik berkekalan bersama keluarga, rakan dan orang tersayang.

Caryn Loh, Pengarah Urusan, Watsons Malaysia

“Tahun ini, dengan tahun baharu yang penuh harapan, Watsons, peruncit kesihatan dan kecantikan No. 1, kami ingin mewujudkan semangat kebersamaan dan berharap dapat memberi impak nilai positif sepanjang tahun. Selepas 2 tahun perjuangan, kesusahan dan ketidakpastian, kami berharap tahun arnab ini akan membuat perubahan yang positif. Tahun Baru Cina adalah untuk mencipta perayaan yang sempurna dan kami percaya bahawa apabila hati kami dipenuhi dengan kasih sayang, perkara yang baik akan datang kepada kami,” kata Caryn Loh, Pengarah Urusan, Watsons Malaysia.

Filem 2023 menggambarkan semangat kebersamaan sambil kelihatan baik, dan berasa hebat sambil mencipta suasana yang menyeronokkan, teruja dan mewah. Ia memberi pendedahan maksud sebenar perayaan #HappyBeautifulYear yang sempurna. Menampilkan barisan bintang selebriti Malaysia termasuk Duta Watsons, Phei Yong bersama Rakan Selebriti Watsons seperti Amber Chia, Han Xiiao Aii, Jordan Voon, Kwok Yan Yan, Perry Kuan dan banyak lagi.

Majlis Pelancaran Filem Watsons #HappyBeautifulYear 2023 juga dihadiri oleh bintang popular Hong Kong, Kevin Cheng Ka-Win. Ianya merupakan satu kejutan bagi tetamu-tetamu yang diundang ke majlis tersebut.


Filem Watsons #HappyBeautifulYear 2023 dikeluarkan secara rasmi di saluran media sosial rasmi Watsons di Facebook, YouTube dan Instagram. Tonton filem yang ditampilkan di sini.

“Watsons sentiasa maju ke hadapan dalam memberi balik kepada masyarakat dan melawat lebih 22 rumah dan rumah anak yatim untuk berkongsi kegembiraan dengan mereka dengan beg barangan Tahun Baru Cina yang merangkumi keperluan, makanan tambahan, produk penjagaan diri dan bekalan makanan dengan harapan untuk memberikan senyuman di wajah semua orang semasa meraikan perayaan ini. Musim seperti ini harus diraikan bersama-sama dengan semua orang dan menerapkan nilai-nilai positif untuk menjaga kesejahteraan dan kesihatan warga tua dan kanak-kanak.” tambah Caryn Loh.


“Untuk menyambut Tahun Cantik Watsons, Watsons telah merancang banyak promosi menarik untuk semua orang. Ahli Kelab Watsons bersedia untuk menikmati hadiah kerana Watsons menawarkan hadiah bernilai sehingga RM3,888,888 termasuk pelayaran 3 malam dengan World Resort Cruises untuk 30 pemenang dan banyak lagi. Selain itu, kempen ini dimulakan dengan jualan hebat sehingga 50% penjimatan di semua rangkaian kedai dan Online, hadiah dan hamper CNY eksklusif, hadiah percuma dan penjimatan Baucar Kesihatan & Kecantikan sehingga RM239,” kata Danny Hoh, Pengurus Besar, Pemasaran & Pertumbuhan Pelanggan, Watsons Malaysia.


Untuk bertanding dan memenangi hadiah-hadiah ini, ahli Watsons perlu membelanjakan RM80 dalam satu resit di kedai atau dalam talian sehingga 22 Februari 2023. Untuk maklumat lanjut dan penyerahan, layari www.watsons.com.my/member-monthlyspecial

Tambah Danny, “Selain hadiah utama, ahli Watsons akan menerima paket angpow PERCUMA dengan perbelanjaan minimum RM88 ke atas manakala ahli Elite berpeluang mendapat Pemanas Piala Edisi Terhad Percuma dengan perbelanjaan minimum RM288 ke atas apabila membeli di kedai selagi stok masih ada.”

“Saya teruja dengan filem Watsons #HappyBeautifulYear tahun ini kerana ia mewujudkan perpaduan dan kebersamaan. Sebagai Duta Watsons, saya gembira kerana Watsons terus menonjolkan moral dan nilai serta menjadikan sambutan Tahun Baru Cina lebih istimewa bagi semua orang,” kata Phei Yong, Duta Watsons.


Tahun Baru Cina tidak lengkap tanpa ucapan pek pelekat untuk dihantar kepada rakan dan keluarga. Pelanggan boleh memuat turun pek pelekat #HappyBeautifulYear yang kini tersedia di Telegram, WhatsApp & Instagram. Selain itu, untuk merayakan Tahun Yang Indah, raih pose terbaik anda dengan Penapis AR Watsons dan menangi ganjaran mata Watsons RM888 atau nyanyikan lagu berduet lagu terkenal Gor Leng Lin Watsons di saluran TikTok Watsons mulai 9 Januari 2023.

Untuk maklumat lanjut layari mana-mana kedai Watsons berhampiran anda atau www.watsons.com.my. Semak imbas e-Katalog Watsons untuk tawaran dan promosi baharu dan eksklusif KLIK DI SINI. *Tertakluk pada terma & syarat.

Comments

Popular posts from this blog

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

FIRETALK 2024 BY NOURUL DEPP KEMBALI SUNTIK MOTIVASI, UBAH MENTALITI