WATSONS LANCARKAN RANGKAIAN BAHARU DERMACTION PLUS DENGAN 3 KALI GANDA VITAMIN C


Dermaction PLUS by Watsons, jenama penjagaan kulit oleh Watsons telah memperkenalkan rangkaian produk inovasi terbaharunya, Potent Triple Vitamin C yang menampilkan tiga produk penjagaan kulit 2-dalam-1 iaitu Potent Triple Vitamin C Whip Facial Foam, Potent Triple Vitamin C Peeling Toner, dan Potent Triple Vitamin C Intensive Serum,


Pelancaran rangkaian produk Potent Triple Vitamin C baharu daripada Dermaction PLUS oleh Watsons mencerminkan komitmen Watsons dalam usaha memenuhi keperluan dan trend pengguna yang dihargainya. 

Rangkaian produk Potent Triple Vitamin C ini mempunyai rumusan yang dipatenkan iaitu teknologi liposom yang menggabungkan tiga derivatif Vitamin C yang berkesan iaitu Asid Askorbik, Asid Askorbik 3-O-Etil, dan Ascorbyl Glucoside dalam bentuk kapsul. 


Liposom kationik telah terbukti efektif untuk membawa manfaat Vitamin C yang lebih tinggi kepada kulit, untuk menghasilkan kulit yang lebih berseri, memperbaiki secara mendalam kedutan, dan mengekalkan penghidratan yang berpanjangan. 

Diperkaya dengan antioksidan dan agen pelembap, Potent Triple Vitamin C juga meningkatkan keanjalan kulit dan menyegarkan kulit. 

Rumusan PHA yang lembut dan semulajadi membantu dalam mengelupas sel kulit mati. Tambahan pula, rangkaian menggalakkan pembaharuan dan penjanaan semula kulit, mencerahkan, dan meremajakan kulit, meningkatkan keanjalan, dan mengurangkan kedutan dan garis halus, menjadikan kulit licin dan lembut. Berat molekul yang rendah daripada produk tersebut membolehkan penembusan lebih dalam ke dalam kulit. 


Dengan ini rangkaian inovatif, Dermaction PLUS by Watsons juga dapat menangani kebimbangan tentang kulit sensitif. Ia adalah produk berkualiti tinggi yang menawarkan nilai yang hebat sambil menyediakan penyelesaian untuk mengekalkan kulit yang muda dan sihat dengan khasiat dan perlindungan yang disesuaikan untuk jenis kulit individu, di mana ia adalah sesuai untuk semua jenis kulit, termasuk kulit sensitif. 

Rangkaian produk ini juga telah menerima pengiktirafan daripada Dermscan Asia, menunjukkan bahawa ia telah menjalani ujian keselamatan yang ketat untuk bertemu pelanggan keperluan dan tuntutan peraturan. 


Produk telah dibangunkan oleh pakar dermatologi, ahli farmasi, atau saintis dengan penyelidikan khusus pengalaman. 

Untuk maklumat lanjut tentang Dermaction PLUS oleh Watsons, khususnya  rangkaian produk Potent Triple Vitamin C, sila layari https://www.watsons.com.my/

Comments

Popular posts from this blog

COLGATE OPTIC WHITE PURPLE: UBAT GIGI PEMUTIH UNGU PERTAMA COLGATE

ICBS 2024: MENJEMPUT ANDA MENEROKA INOVASI KAFE DI KUALA LUMPUR!