JOM MAKAN STREET FOOD UNTUK BERBUKA PUASA DI SKYAVENUE



Jom Makan, Street Food adalah sebuah medan selera halal yang baru dibuka di Aras 4 SkyAvenue, Resorts World Genting. Diinspirasikan oleh makanan warung tepi jalan atau street food, Jom Makan terdiri daripada empat gerai makanan dan sebuah gerai minuman yang menawarkan hidangan kegemaran rakyat Malaysia dalam suasana al fresco, selesa dan bersih.






Sempena bulan Ramadan, Jom Makan menawarkan set hidangan Ramadan dengan harga RM28 yang terdiri daripada satu hidangan utama, minuman dan pencuci mulut.


Anda boleh memilih hidangan utama seperti Nasi Ayam, Nasi Ayam Claypot, Mee Rojak, Koay Teow Goreng, Mee Kari, Nasi Goreng Kampung, Nasi Goreng Petai, Nasi Lemak, Nasi Lemak Kunyit, Mee Goreng, Nasi Daun Pisang, Roti Naan dan Tandoori Chicken.

Mee Goreng

Roti Naan & Tandoori Ayam

Nasi Daun Pisang

Nasi Lemak
 
Nasi Lemak Kunyit

Nasi Ayam Claypot

Nasi Ayam

Koay Teow Goreng

Nasi Goreng Petai

Mee Rojak

Mee Kari

Hidangan set dilengkapi oleh pilihan minuman (Orange Juice, Lemonade, Iced Lemon Tea, Masala Tea, Ginger Tea and Teh Tarik) dan semangkuk pemanis mulut (Ais Kacang atau Cendol)

Antara pilihan minuman yang ditawarkan bersamaset hidangan Ramadan


Ais Kacang atau Cendol sebagai pencuci mulut


Set hidangan Jom Makan Ramadan boleh didapati mulai 9 pagi sehingga 9 malam setiap hari di bulan Ramadan. 

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi talian +603 6101 1118 atau layari www.rwgenting.com

Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA