JAYA ONE LANCAR SEMULA ARAS P2 DENGAN PINTU MASUK BAHARU



Pintu masuk baharu yang mempunyai seni bina yang bergaya telah dibuka di Tingkat P2, The School by Jaya One, beserta dengan pembukaan penyewa utama AEON BiG; rantai kesihatan dan kecantikan Guardian; dan jenama makanan dan minuman lain termasuk Tiger Sugar, Famous Amos, Sangkaya, dan Fulleaf. Pembukaan pintu masuk yang baharu menunjukkan transformasi pengalaman menarik yang memenuhi keperluan kawasan sekitar Seksyen 13. 


Selepas 7 bulan tempoh pengubahsuaian yang panjang, AEON BiG yang mempunyai ruang seluas 41,527 kaki persegi siap melayani komuniti Jaya One dengan gabungan barang dagangannya yang menarik, disertai dengan jenama lain termasuk Celebrity Fitness, BUMP Bouldering, dan MR DIY dalam The School, menjadikannya pusat membeli-belah yang kaya dengan tawaran untuk menarik minat pelanggan. 

Charles Wong, Pengarah Eksekutif Tetap Tiara Sdn Bhd, pemaju The School by Jaya One. 

"Jaya One telah menjadi salah satu perkembangan perintis di Seksyen 13, bersama dengan norma baru dan praktik penjarakan sosial, kami merasakan Jaya One secara keseluruhan perlu mencipta semula dirinya untuk terus maju. Kami sangat gembira dengan pembukaan AEON BiG dan jenama lain dalam tren kerana kami mengalu-alukan komuniti kami kembali dengan pengalaman beli-belah yang lebih baik semasa perintah penjarakan sosial. Keseluruhan pendekatan ini adalah sebahagian dari perjalanan kami ke arah meningkatkan pengalaman pelanggan dan mengikuti perubahan keperluan pelanggan agar tetap relevan, ”kata Charles Wong, Pengarah Eksekutif Tetap Tiara Sdn Bhd, pemaju The School by Jaya One. 

Hiroyuki Kotera - Pengarah Urusan Kanan, Aeon Big (M) Sdn Bhd

Diusahakan bersama oleh Jaya One dan AEON BiG, pasar raya besar ini berkonsep luar biasa yang merangkumi syarikat saudaranya, AEON dengan pelbagai tawaran makanan seperti La Boheme Bakery, C'est La Vie, produk import Jepun, Korea, dan Taiwan, Sedia Untuk Makan, dan pelbagai pilihan sushi. AEON BiG di Jaya One juga menawarkan 80% makanan laut segar yang merangkumi ikan segar laut diimport langsung dari Norway, serta sayur-sayuran dan buah-buahan segar – bertujuan untuk mewujudkan pengalaman AEON BiG yang unik tidak seperti sebelumnya. 

AEON BiG

Selaras dengan Perintah Kawalan Pergerakan yang baru, AEON BiG juga memperluaskan tawarannya dengan inisiatif baru seperti kaunter pandu-lalu dan pembantu peribadi untuk memilih dan membeli barang runcit untuk pelanggan – semuanya direka untuk meningkatkan pengalaman beli-belah di Jaya One. 

Ruang makan di AEON BiG

Seiring dengan pembukaan AEON BiG, The School by Jaya One telah dihidupkan semula dengan beberapa jenama lain termasuk rangkaian penjagaan kesihatan, kecantikan, dan penjagaan diri terkemuka di Malaysia, Guardian; jenama teh boba Taiwan yang terkenal, Tiger Sugar; ais krim kelapa Sangkaya; kedai biskut panas terkenal di Malaysia, Famous Amos; kedai teh segar tempatan Fulleaf di Tingkat P2; serta kedai aksesori, mainan, dan pakaian premium untuk bayi dan kanak-kanak FLYBYFLY di Tingkat P1. Penawaran baru ini mengukuhkan lagi fokus The School untuk membentuk hab mesra komuniti bagi tujuan membeli-belah dan santai. 

Warga kerja AEON Big yang sentiasa sedia membantu

Serentak dengan pengaktifan semula P2, BUMP Boudering – yang terletak di Tingkat 1, The School's – juga akan memperluaskan kemudahan gim panjatannya dengan tambahan 5,964 kaki persegi untuk memenuhi populariti sukan serta memberi pengalaman yang berbeza-beza bagi pelatih biasa. Penambahbaikan ini menjanjikan lebih ruangan di gimnasium untuk memenuhi lebih banyak laluan, reka bentuk, dan ruang untuk pelatih baru hingga berpengalaman. Selain memenuhi permintaan yang melambung tinggi, pengembangan BUMP Bouldering meningkatkan elemen hiburan Jaya One untuk memperkukuhkan The School sebagai pusat komuniti yang mempromosikan pembelajaran dan pengayaan hidup yang sihat. 

Jaya One yang baru sedia mengalukan pelanggan. Untuk maklumat lebih lanjut, lawati http://jayaone.com.my.

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING