COWAY TAMPILKAN ALIF SATAR DALAM 'RAYA SEMUANYA BAHARU'


Sempena bulan Ramadan dan sambutan Hari Raya Aidilfitri yang menjelang tiba, Coway telah melancarkan video komersial terbaru “Raya Semuanya Baharu” yang menampilkan penyanyi, pelakon dan pengacara televisyen terkenal, Alif Satar.

Komersial musim Hari Raya ini menekankan bahawa inilah masanya untuk membuka lembaran baharu bagi kesihatan fizikal, hubungan kekeluargaan, dan kesejahteraan kita secara keseluruhan, yang juga sejajar dengan komitmen dan falsafah Coway iaitu “Change Your Life”.

Sehubungan itu, komersial televisyen ini memaparkan gelagat empat sekeluarga, dengan Alif Satar memainkan peranan sebagai bapa. Setiap ahli keluarga masing-masing menikmati empat produk Coway baharu – penulen udara LOMBOK III Coway, penulen air KECIL, tilam PRIME Series dan BATERI BIDET dalam keselesaan rumah sambil mereka bersiap sedia untuk Semuanya Baharu Raya ini.

Komersial mencuit hati dan bertemakan kekeluargaan ini menjadi tumpuan utama kempen Raya Coway, yang menunjukkan bagaimana setiap ahli keluarga moden mempunyai kehendak dan keperluan yang berlainan. Bagaimanapun, penyelesaian inovatif Coway telah mewujudkan keluarga yang lebih ceria dan sihat, sempena sambutan Hari Raya yang akan datang. Saksikan video perayaan di saluran Youtube Coway Malaysia – yang berlatar belakangkan lagu klasik Selamat Hari Raya nyanyian Saloma.

“Sebagai sebuah Life-Care Company, kami ingin meraikan permulaan baharu pada Hari Raya ini dengan menggalakkan orang ramai untuk menerima perubahan baharu demi menyempurnakan kehidupan, bermula dengan rumah diri sendiri, iaitu dengan udara dan air yang lebih bersih, tidur berkualiti dan kebersihan bilik air yang memuaskan – yang akhirnya meningkatkan kualiti kehidupan kita,” kata Kyle Choi, Pengarah Urusan Coway Malaysia.

Selain sambutan Hari Raya, Coway juga meraikan ulang tahun ke-15 di Malaysia pada tahun ini. Sempena ulang tahun ini, Coway ingin memberikan penghargaan kepada pengguna Coway dengan menawarkan hadiah-hadiah bernilai RM4 juta dalam peraduan “Coway Happy 15 Years”, yang berlangsung sehingga 24 Mei 2021.

Peraduan ini akan memberikan Hadiah Utama kepada 15 pemenang bertuah yang akan menerima produk dan peralatan rumah Coway untuk dapur, ruang tamu, bilik tidur dan bilik mandi bernilai RM40,000 setiap satu! Bukan itu sahaja, bagi 15,000 pemenang hadiah sagu hati pula, masing-masing akan menerima Perkhidmatan Penjagaan Tilam Coway sebanyak sekali, iaitu pakej pembersihan tilam yang dicipta khas oleh Coway, bernilai RM240 setiap satu.

Penyertaan terbuka kepada semua warganegara Malaysia berusia 18 tahun dan ke atas yang kini menetap di Malaysia. Mereka hanya perlu membeli atau menyewa produk Coway daripada mana-mana ejen jualan sah Coway. Setiap pembelian atau penyewaan penulen air Coway KECIL atau Coway BATERI BIDET Coway melayakkan pembeli untuk mendapat tiga penyertaan peraduan. Sementara itu, setiap pembelian atau penyewaan penulen air Coway OMBAK, LUCY atau INCEPTION dan tilam Coway PRIME Series akan melayakkan mereka untuk mendapat dua penyertaan. Selebihnya, setiap pembelian dan penyewaan semua produk Coway yang lain melayakkan pembeli untuk mendapat satu penyertaan peraduan. Lebih banyak unit yang dibeli atau disewa, lebih banyak penyertaan yang diterima oleh peserta layak, yang bermakna peluang lebih tinggi untuk menang!

“Selama lebih sedekad, Coway telah berusaha untuk mencapai matlamat memberi kesihatan dan kebahagiaan kepada orang ramai di Malaysia dengan memperkenalkan pelbagai penyelesaian yang mengubah kehidupan. Setakat ini, saya berbangga untuk menyatakan bahawa lebih daripada tujuh juta pengguna Coway sudah menikmati kualiti kehidupan lebih baik di seluruh negara. Dan kini, kami ingin menyebarkan kegembiraan ulang tahun ke-15 Coway menerusi peraduan ini untuk menggalakkan lebih ramai rakyat Malaysia mengubah kehidupan mereka,” tambah beliau.


Maklumat lanjut mengenai produk Coway yang mengubah kehidupan dan peraduan “Coway Happy 15 Years” boleh didapati di laman web Coway.

Comments

Popular posts from this blog

COLGATE OPTIC WHITE PURPLE: UBAT GIGI PEMUTIH UNGU PERTAMA COLGATE

THE EXPERTS - FILEM AKSI HEIST YANG DINANTIKAN 2024, TAMPILKAN BARISAN PELAKON HEBAT TANAH AIR

ICBS 2024: MENJEMPUT ANDA MENEROKA INOVASI KAFE DI KUALA LUMPUR!